Tillbaka

Har varit borta härifrån en stund nu. Har helt enkelt inte haft tid att blogga nu när Vincent ploppat ut ur magen.
Nu när han kan roa sig själv lite kan jag passa på att skriva ner några rader.
Har försökt förstå mig på det här med bloggdesign, men fattar fortfarande noll.
Jag ska läsa på mera idag. Skulle vilja fixa en egen design. Vet precis hur jag vill att den ska se ut. Nu gäller det bara att få ner den på datorn oxå =)
Idag ska jag träffa mammorna från föräldrargruppen o promenera till naturenshus för en fika. Ska bli superkul!
Har förresten kommit in på babysim!! :D
Den 17/3 börjar det. Ser fram emot det väldigt mycket.
Nu ska jag busa lite mera!
Ha en bra dag!
Min fina familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0