TGIF

Lite så känner jag faktiskt. Fredag innebär att Per slutar vid 15.00 o efter det e vi en komplett familj fram till måndag morgon. Haf älskar verkligen när vi e en hel familj. Känner mig tryggast då o då mår jag bäst.
Men just denna fredag känner jag oxå en lättnad. Bimbim har nämligen varit ganska bråkig denna vecka. I förrgår hade han skrik-bonanza i över 2h på förmiddagen o det gick inte att få honom lugn. Jag vet ju att det antagligen "bara" e utvecklingssprånget o att det borde gå över vilken dag som helst. Men innan det gått över så e jag helt slut. Lill-prinsen kräver då HELA min uppmärksamhet. Jag får inte ens gå o kissa utan att han bryter ihop totalt o börjar gråta.
Så jag säger det igen.....
TGIF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0