Nu kör vi!

Blev sjukt peppad att komma i form när jag läste Angelicas blogg.
Så jag tänkte göra som henne o blogga om min resa neråt i vikt.
Jag mätte o vägde mig faktiskt den 18/2, så jag börjar att lägga in de måtten o lägger in dagens mått lite senare idag när jag fått hjälp att mäta.

Så här har ni mig i mått!
18/2-11
Vikt vid start: 83,8kg
Vikt idag:
Veckans resultat: +/- 
Total minskning: +/- 
BMI vid start: 30,41
Veckans BMI:
Total BMI-misnkning: +/- 0

Kvar till mål: 20 kg
Delmål 1 : 5kg
Delmål 2 : 10kg
Delmål 3 : 15kg
Delmål 4 : 20kg

Överarm: 33cm
Bröst: 106,5cm
Midja: 100cm
Rumpan: 114cm
Lår: 66cm
Vad: 41cm

Är sjukt nyfiken på om jag minskat eller ökat något på 2 veckor.
Så nu jobbar jag på!
Håll utkik senare idag efter senaste vikt o mått =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0