ÄNTLIGEN!!!

Som jag påpekat tidigare så e jag rent ut sagt rutten på att uppdatera bloggen. Men efter vissa påtryckningar så kommer här ett inlägg.
Sist jag skrev var jag väl i v. 32 eller något sånt. Idag gick vi in i v. 37. Nu e det verkligen nedräkning. 27 dagar kvar. Men jag känner att den kan få stanna en stund till. E så mysigt med magen ju o jag vet hur man e gravid. Det jag däremot inte vet, e hur att vara en mamma. Jag vet att allt sitter i ryggraden när den lilla väl kommer, men det e ingen tröst just nu.
Fick ett önskemål att uppdatera listan på saker jag har/saknar till bebis, men jag gör en ny lista istället över saker jag saknar.
  • Babygym
  • Leksaker
  • Blöjor
  • Babysitter
  • Barnstol till matbordet
  • Haklappar
  • Febertermometer
  • Bröstvärmare
  • Vinteroverall
  • Filtar (Kan man ha för många?)
  • Sängkläder (Äger endast 2 uppsättningar just nu)
  • Plastlåda att ha leksaker i
  • Nappar
  • Ammningströjor
  • Tålamod
  • Tid
  • Energi
  • Mod
Fick med det mesta tror jag iaf!
Just nu sitter jag här hemma med en rejäl höstförkylning. Men som tur e så har den börjat ge med sig lite iaf. Känns inte helt aktuellt att föda när man knappt kan andas än mindre orkar med sig själv.
Så dagens överlevarsak blir idag:
Näsdukar!!!







Just nu kan jag verkligen inte överleva utan papper att snyta mig i.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, jag är helt slut. Vill bara inta soffläge!

Du har ju inte långt kvar nu. Hur mår du?

Kram

2010-10-04 @ 15:49:58
URL: http://enfamiljehistoria.blogg.se/
Postat av: Angelica

Stackare det låter inge roligt alls men tänk vilken belöning man får sen :)

2010-10-05 @ 15:21:28
URL: http://enfamiljehistoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0