Regn, regn o åter regn

Vaknade idag av att det verkligen vräkte ner regn. Omtänksam som man e så tyckte jag Per skulle ta bilen till jobbet för att slippa bli dränkt trots paraply. Men icke! Han e en hårding min sambo ;)
Idag e planen att göra så lite som möjligt. Kanske skulle börja titta på någon såpa på tv? Någon som har tips på en underhållande såpa?
Tycker annars att det i princip bara visas skit på tv. Kollar på CSI, Criminal Minds o bästa serien Grey's Anatomy, men annars e det ju bara skit....
Trött o seg idag pga vädret antar jag. Till och med bebis verkar trött idag. Kanske skulle passa på o sova lite nu medans den inte sparkar sönder mig ;)
Sak jag inte klarar mig utan:
En penna




Japp!
Alltid när man minst anar det behövs en penna. Har faktiskt 3st i min väska ifall någon skulle gå sönder.
Nä, blir nog slappning framför tv nu iaf.
// Jessica

Kommentarer
Postat av: Molly

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 06:07:36
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0