Då börjar vi (igen)

Då var det tydligen dax igen för mig att börja blogga. Fick ett sug efter det för någon vecka sen. Får väl se hur länge det håller i sig denna gång ;)
Har ju en massa dötid över varje dag nu inför förlossningen, som e beräknad till den 28/10. Tänkte att denna blogg kanske kan få tiden att gå lite fortare.
Sen kan det ju vara kul att gå tillbaka o läsa om sista tiden lilla pyret var i magen.
Idag e det tvättdag o jag kunde inte valt sämre dag. Det e väldigt varmt o foglossningen e förjävlig idag. Men sista maskinerna e inne nu så det e bara att härda ut.
Tänkte även lägga in en sak i bloggen varje dag som jag inte klarar mig utan i vardagen. Vore kul om de som läser denna blogg (om det finns några) kunde ge sina synpunkter på sakerna jag lägger in o kanske skriva vad de inte klarar sig utan.
Så här kommer den första saken jag inte klarar min vardag utan.....
Trumvirvel.......
Min mobil



Inte så chockerande kanske, men jag klara verkligen inte min vardag utan den. Jag har ett kontrollbehov o behöver ha tillgång till klocka, kalender, telefon o tidsfördriv.
Antar att det kommer ändra sig när pyret kommer, men tills dess så e den oumbärlig.
Nu blir det att lägga sig i sovrummet som e svalt o spela lite spel på mobilen ;)
//Jessica

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åhhh va roligt att jag ÄNTLIGEN hittade din blogg :)

Ja nu är det verkligen nedräkning!

Hur mår du då?

Kram

2010-08-18 @ 13:16:55
URL: http://enfamiljehistoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0