Usch!!

Jag e ju verkligen inte alls bra på det här med att blogga. Vet ju inte riktigt vad jag ska skriva. Blir ju bara en massa dravel. Men men....
Bebis har vänt sig rätt nu iaf, så den ligger med benen uppår o huvudet nedåt. Eller inte riktigt. Lite halvsnett ligger den. Var riktigt häftigt när jag kände det igår kväll. Kände hur huvudet gled ner o fötterna "gick" uppåt. Idag har den lilla roat sig med att sparka på mina vänstra revben. Kul syssla tycker den, minder roligt tycker jag.
I fredags köpte vi det sista "stora" till liten. Skötbordet! Så nu e allt i princip klart. Saknas lite småplock bara.
På tal om stora saker... Jag vill ha barnvagnen nu! Men vi får så fint vänta 1 månad till innan vi får den. E som att vänta på en ny bil från fabrik ju :P
Dagens livsnödvändiga sak:


Levaxin!



Utan denna medicin skulle jag inte leva idag. Låter dramatiskt, men det e faktiskt sant. Opererade bort min sköldkörtel 2001 efter nästan 2 år med giftstruma. Så dessa små små tabletter ersätter min sköldkörtel. Ingen rolig sak, men ett måste för mig o massor av andra i vardagen.

Kommentarer
Postat av: MJ

Jiohooooooo, äntligen nåt kul att läsa ;)

2010-08-18 @ 12:55:54
Postat av: Carolina

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 00:31:16
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0