Nu går det undan

1/4 kvar eller 75% avklarat. Det e bara att välja det som låter bäst.
Räknade precis ut att imorgon har jag gått exakt lika långt som jag låg i mammas mage innan jag tittade ut. När jag tänker på det känns det overkligt. Inte kan väl bebis vara redo för världen nu?
Jag kan nu förstå att både mamma o pappa tog det lugnt när värkarna satte igång. Jag skulle ju vara kvar 10 veckor till i magen egentligen. Men e man nyfiken av sig så e man :P
Vårat lilla mirakel får iaf ge sig till tåls o stanna kvar i magen en liten stund till =)
Jag e så extremt godissugen idag så jag blir tokig. Sen e jag inte så sugen att gå ut i regnet för att handla heller. Dilemma dilemma...
Om jag känner mig själv rätt klär jag snart på mig o häver mig ut, handlar massor av choklad o dricka, kommer hem o sätter i mig hälften, börjar må illa o ångrar mig. Men men... Jag njuter ju medans jag äter godiset iaf :P
Jag funderar på vilken serie jag ska börja kolla på när bebisen e född. Antar att det blir ett gäng sömnlösa nätter o då kan det vara kul att titta på något. Någon som har något förslag? Måste vara en serie som har text! Vill ju inte väcka halva huset på nätterna ;)
Dagens sak:

Mitt läppbalsam!






Just exakt denna läppbalsam kan jag inte leva utan. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra när den tar slut. Dö?
Helt underbar e den iaf!

Kommentarer
Postat av: MJ

Hoppas du inte gick och köpte choklad med tanke på kvällens sysselsättning!!

Bebis måste hålla sig inne 4 veckor och 3 dagar till!

Ses snart hjärtat!!!

2010-08-19 @ 18:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0