Lögn!

Jag skulle ljuga rätt friskt om jag sa att jag inte var det minsta nervös inför den stundande förlossningen. Klart man e det. Men inte så mycket som jag trodde att jag skulle vara. Jag e mest förväntansfull inför den. Hur kommer det kännas? Kommer jag palla smärtan? Hur kommer jag känna när jag ser den lilla på min mage?
Förvärkarna har ju börjat dyka upp nu o de e inte sköna någonstans. Igår ville jag bara lägga mig på golvet inne på HM o gråta. Så jag ringde förlossningen o de lugnade mig med att säga att det skulle nog bli bättre om jag gick hem o vilade. Så nu e det jag som kommer vara vilandes resten av veckan.
Har köpt det mesta nu till den lilla. Bara lite lite kvar. Bröstvårtssalva o typ 1-2 bodys till som man kan ha med till BB. Annars e allt klart. Vagnen borde komma vilken dag som helst =)
Sak jag inte klara mig utan:


En kudde!







Yes! Just nu kan jag verkligen inte klara mig utan en kudde. Måste ha den mellan knäna när jag sover, annars går jag fan sönder.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Googla på sf kurva och ta på bilder och så är det första bilden du får upp. Så sparar du den och målar i i paint. Siffrorna där nere är veckor och dom på sidan är mått. Kram

2010-09-08 @ 09:01:58
URL: http://enfamiljehistoria.blogg.se/
Postat av: Mica

Haha:P så otroligt obehagligt när man hör hur revbenen knakar av att de pressar sina små fötter utåt! Inte alls trevligt.

Kuddar är nog en av mina favorituppfinningar nu mera:P

2010-09-23 @ 15:49:24
URL: http://babybaker.blogg.se/
Postat av: Tora

samma här! Utan en kudde mellan benen kan jag inte sova - at all!

nervositeten känner jag igen, snart är det en månad kvar och det är en blandning mellan fasan/förtvivlan och lycka. :)

2010-09-29 @ 12:53:11
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0