Hektisk helg på ingtågande

Det gick några dagar innan jag glömde bort att jag hade en blogg :P
Tur att Maja påminde mig.
Har lite problem att uppdatera listan jag slängde in i förra inlägget. Men ska nog få ordning på det med.
Helgen som kommer nu kommer bli mycket hektisk. Imorgon åker vi till Hallstahammar o hälsar på farfar för att sen åka till Ramnäs o hälsa på resten av släkten som befinner sig där just nu för släktgolfen som har blivit en årlig tradition. Sen på lördag morgon bär det iväg till Stockholm för sonisphere där bland annat Iron Maiden o Mötley Crüe spelar. Blir kul som skam!! Sen efter sista bandet spelat så bär det av till Ramnäs igen. Söndagen bjuder på frukost i Ramnäs för att sen stressa hem o invänta besök från farmor som för första gången kommer o hälsar på här i Örebro. Sen blir det vila av.
Det börjar bli trångt i magen för bebis iaf. Den sparkar inte lika hårt längre. Nu känner man istället hur hela magen spänns ut när den vänder sig om.
Ikväll blir det bio med Maja, Eve, Jonas o Frida. Eclips igen :P Ruskigt bra film, så jag ser om den.
Grej of the day:

Dagens sak jag inte kan leva utan e min hårborste.
Sen jag klippte mig för 2 år sen så jag inte kan sätta upp håret i en tofs, kan jag inte leva utan min borste. Alltid några tag med den innan jag ger mig ut. Spelar ingen roll ifall håret fortfarande ser ut som faen när jag borstat, jag måste iaf försöka fixa det.

Nu ska jag ge mig på att rycka mina ögonbryn. Försöka iaf. Gör ju så fruktansvärt ont!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0